مهيارمهيار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مهيار دليل خوشبختي مامان و بابا

مهمون مهيار

1392/9/9 1:01
نویسنده : مامان
266 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسر عمو امير حسين اومده بود پيش مهيار، كلي باهم بازي كردن و بهشون خوش گذشت. امير دفتر نقاشي مهيار و ديده بود و داشت ازش سوأل مي پرسيد...

مهيارم براي اولين بار كامل و درست جواب داد:

امير:اين چيه؟

مهيار: خطي( نقاشي)

_ تو كشيدي ؟

_ نه !

_ كي كشيده؟

_ مامان

عزيز دلم كلي تعجب همراه با ذوق سهمم شد.

 

اين عكسم براي خانم گلي كه در خواست عكس مهيارو كرده بودن، عكس مهيار با پسر عموش بعد از كلي بازي نشستن كارتون تماشا كنن.. عزيز دلم رفته بغل پسر عموش كارتون ميبينه...(البته دوستاي گلم به خاطر اينكه آقا مهيار ديگه مثل سابق اجازه نميده كه ازش عكس بگيريم كمتر عكس ميذاريم ببخشيد ديگه )

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اعظم مامان زهرا
21 بهمن 92 1:16
من چقدر این اسم رو دوست دارم. چه پسر گلی خدا براتون نگهش داره هزار مماشاالله به وبلاگ دخمل منم بیاین
مامان
پاسخ
ممنونم خانميلطف دارين چشم حتما" باعث افتخاره
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 1:19
-- به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.
الهه
4 اسفند 92 3:19
الهی بچه ام چه همه رو هم صادقانه جواب داه!
مامان
پاسخ