مهيارمهيار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مهيار دليل خوشبختي مامان و بابا

واكسن 18 ماهگي

1392/6/19 3:04
نویسنده : مامان
180 بازدید
اشتراک گذاری

مهيار بعد از واكسن 18 ماهگي البته با دو روز تأخير:

عزيز دلم خيلي اذيت شدي و تب كردي، اين آخرين واكسن خيلي سخت بود ولي ديگه از واكسنا راحت شديم هووووورررراا،

اين هورارو هم تازه ياد گرفتي و به هر مناسبت تكرارش مي كني ، الان ديگه حروف انگليسي رو كامل تشخيص ميدي. كامل اعضاي بدنو ميشناسي و به اسم ميگي،اسم 13 حيوون رو بلدي و كارا و صداهاشونو ميگي، وقتي كارت شكل مورچه رو نشونت ميدم با ناز ميگي مورچه و منتظر مني كه تشويقت كنم از همه شيرين تر كه من خيلي دوسش دارم اينه كه وقتي ميگم مورچه چيكار ميكنه؟ دستاي كوچيك و قشنگتو ميذاري رو زمين و انگشتاتو تكون ميدي و مثلا" راه ميريماچ....

الهي بگردم با اون خوابيدنت.

1

لالا لالا گل پونه    مهيار جونم نگير بونه

لالا لالا گل نرگس  داغت نبينم من هرگز

لالا لالا گل لاله     مهيار جونم داره خاله

لالا لالا گل چايي   مهيار جونم داره دايي

لالا لالا گل شب بو   مهيار جونم داره عمو

لالا لالا گل سوسن........................ ♥♥♥♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Ati
20 دی 92 17:08
عزیزم چقدر ناز خوابیده اینجا فداش
مامان
پاسخ
مرسي آتي مهربونخدا نكنه آتي جوون.
الناز مامان مهیار
23 دی 92 0:34
خدایا بفهمانم که بی تو چه می شوم ، اما نشانم نده مهربانا هم بفهمانم و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد ...
مامان
پاسخ
بسيار بسيار سپاس
الهه
23 دی 92 0:53
خوش به حالتون من که از الان دل تو دلم نیست انشالله همیشه سلامت باشه هوراااااااا! به این موفقیت بزرگ
مامان
پاسخ
ان شاالله شما هم با خوبي پشت سر ميذارين، حتما" هم همينطوره چون يك مادر نمونه هستين الهه خانم گلهورررررا