مهيارمهيار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مهيار دليل خوشبختي مامان و بابا

نظرات (4)

مامان مهراد
19 اسفند 93 8:48
سلام. به به چه عکس های قشنگی.... قضیه این سوئیچ چیه که توهمه عکس ها آقا مهیار گرفته دستش ؟ ما شاله مردی شده برای خودش.
مامان
پاسخ
فدات شم عزیزم . والله تو چند پست قبلی گفتم که به سختی راضیش کردیم عکس بگیره و این سوئیچ رو باباش داد تا رضایت داد آقای عکاس ازش عکس بگیره با کلی زحمت.
مامان مهراد
19 اسفند 93 8:51
میگما یه انتقاد کوچولو... خانومی کاش این عکس ها رو یه اینور اونور می کردی که ما بیچاره موقع نگاه کردن صورت ماه آقا مهیارمجبور نشیم نود درجه گردن کج کنیم!!!!!! الانه گردن من 90 درجه به چپ کج مونده
مامان
پاسخ
ببخشید برای گردنتون والله هر کاری کردم نشد که نشد الان هم نمیتونم عکس جدید بزارم
مامان مهری
19 اسفند 93 8:52
با عرض معذرت... فکر کنم قالب وبلاگتون هم بهم ریخته ها... خودت یه نگاهی به قالب و بلاگت بنداز ببین چه جوری میاد....
مامان
پاسخ
بله عزیزم خواهش میکنم . هر کاری کردم درست نشد گلم
رویا
21 اسفند 93 19:50
مامان
پاسخ