مهيارمهيار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهيار دليل خوشبختي مامان و بابا

سفر 28 ساعته

1393/6/20 17:18
نویسنده : مامان
815 بازدید
اشتراک گذاری

تو این دو سال و نیمی که مهیار به دنیا اومده یه همچین سفری نرفتم. قبلاً بدون هیچ دغدغه میرفتم ولی الان با وجود مهیار خیلی نگران بودم مهیار با بابا مهدی تنها بود و منم همش تماس تلفنی داشتم و از حالشون باخبر میشدم تا کارم که تمام شد با اولین اتوبوس خودمو رسوندم ساعت سه صبح رسیدم  ،مهیار خواب بود و من از دست و پا وسروصورت  شروع کردم بوسیدنو سیر نشدم . صبح که از خواب بیدار  شد پرید بغلمو کلی ماچ وبوس و بغل ...تا عصر انگار این دلتنگی برطرف نشد.

خوشبختانه پدر و پسر خوب باهم کنار اومده بودن و فقط مهیار شب اول یه خورده همش از خواب بیدار شد بوده که بابا مهدی مجبور بوده کنارش باشه تا بخوابه .

چند تا عکس از شیطنتهای مهیار توپارک و تو سالن دوست بابا مهدی که تو سفر هر وقت دلم تنگ شده بود میدیدم:

1

3

 

2

4

5

6

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان
30 شهریور 93 3:48
همیشه به سفربه به....
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
زهرا
1 مهر 93 16:45
آخه ی سفر بی خطر عزیزم انگاریی خیلی دلتنگ شده بودی........
مامان
پاسخ
آره خیلی عزیزمن
سمانه مامان سروش
27 مهر 93 19:01
دوری از بچه بزرگترین تنبیه برای مادرهمن که طاقتشو ندارم خوب و خوش باشبن
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان مهراد
28 مهر 93 9:18
سلام. امیدوارم که سفر خوش گذشته باشه.... انشا اله که همیشه باوجود دور بودن دلاتون به هم نزدیک باشه. بوس بوس بوس برای آقا مهیار قند عسل
مامان
پاسخ
فدای تو عزیزم تشکر
هنرمند
18 بهمن 93 9:20
سلام و درود مطالب بسیار زیبایی داری دست مریزاد با افتخار منتظر حضور سبزتون هستم
رویا
21 اسفند 93 19:52
عاشقتم مهیار
مامان
پاسخ