مهيارمهيار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

مهيار دليل خوشبختي مامان و بابا

تولد 2 سالگي

1392/12/18 3:23
نویسنده : مامان
2,482 بازدید
اشتراک گذاری

سحر گاهان كه شبنم ، آيتي از پاك بودن را به

گلها هديه مي بخشد; به آن محراب پاكش

آرزو كردم برايت،

خوب ديدن;

خوب بودن;

خوب ماندن را...

تولدت مبارك همه ي وجودم.♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خوشحالم كه تو رو دارم، اميد دارم چون تو رو دارم،نفس مي كشم چون تو هستي،خدارو شاكرم روزي هزار هزار بار چون هديه اي مثل تو رو به ما داد.

آقا مهيار 24 ماهه شد تشویق من خيلي دوست داشتم امسال هم يك جشن مفصل بگيريم ولي به احترام عمه بابا (به دليل فوت شدن همسرشون )موكولش كرديم به 17 اسفند 93 ، ولي يك كيك كوچيك قشنگ با يه جشن ساده ي 5 نفر هم بد نشد.

به پيشنهاد آقاي همسر كيكو برديم و رفتيم خونه باباحاجي مهيار تا جشن كوچيكمون 5 نفره شه اينم عكساي ديشب كه تولد مهيار بود:

1

2

3

به دليل اينكه آقا مهيار ما عاشق شمع فوت كردنه ما بيشتر از 4 بار شمع رو روشن كرديم تا مهيار فوتش كنهخجالتقلب

4

5

كيكم به سلامتي و با كمك بريدتشویق

5

مهيار به محض اينكه مراسم شمع فوت كردن و بريدن كيك تمام شد سر وقت شاخك هاي كفش دوزك رفت و شكلات روشونو نوش جان فرمودننیشخند حركتش خيلي بانمك بود و ماهم ازش عكس گرفتيملبخند

7

8

درسته جشنش خيلي ساده و كوچيك بود ولي به مهيار خيلي خوش گذشت و براي من هم مهم همين بود و خوشحالم كه ديشب مهيار كلي بازي و شادي كرد كيكشم خيلي دوست داشت چون عاشق كفشدوزكه!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیرحسین کوچولو نفس ما
20 اسفند 92 2:10
تولدت مبارک عزیزم.انشاالله 120 ساله بشی.کیکت هم خیلی خوشمله.مثل خودت
مامان
پاسخ
ممنون ان شاالله اميرحسين هم 120 ساله شن .
الناز مامان مهیار
20 اسفند 92 9:51
تولدت مبارک
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون [
مامان محمد هانی
23 اسفند 92 0:32
مبارک مبارک دوسالگیت مبارک...صد سال به این سالها
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
الهه
11 فروردین 93 4:25
ووی ووی ووی! عزیز دلم رو نیگا! تولدت مبارک گل پسر 120 ساله بشی نازدونه دست مامان بابا درد نکنه الهی زیر سایه شون بزرگ بشی
مامان
پاسخ
مامان اعظم
26 اردیبهشت 93 11:14
چه دخملی صدوبیست ساله شی عزیز دلم. مامان مهیار جونی وبلاگ هلیا جونی هم با عکسای تولدش به روز شد با نظرتون یه یادگاری واسش بذارید ممنونم.
مامان
پاسخ
چشم حتما" عزيزم مهيار پسره