مهيارمهيار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

مهيار دليل خوشبختي مامان و بابا

برايت من خدا را آرزو دارم

1392/11/30 2:55
نویسنده : مامان
717 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از يه مسافرت سه روزه و همچنان ادامه ماجراي از شير گرفتن به مرحله اي رسيديم كه ديگه روزا بهش ندادم و الان از ديشب فقط موقعه خواب بوده امشب هم ميخواستم كه موقعه خواب بهش بدم، قبلشم خيلي بهانه گرفت و گريه كرد ولي ندادم تا خودش سرشو گذاشت روي بالشش و خوابيد. خيلي دلم سوخت خيلي ولي چاره اي نيست..

دلم گرم خداونديست كه با دستان من گندم براي يا كريم خانه ميريزد ،

چه بخشنده خداي عاشقي دارم كه ميخواند مرا با آنكه ميداند گنهكارم!

دلم گرم است ، نميدانم بدون لطف او تنهاي تنهايم...

برايت من خدا را آرزو دارم!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
1 اسفند 92 6:12
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان ارمیا تپلی
3 اسفند 92 15:17
سلام مامان مهیار ان شاالله بتونی راحت این کارو انجام بدی و پسر گلت کمتر اذیت شه
مامان
پاسخ
سلام خانمي ممنونم عزيزم از محبتت
الهه
4 اسفند 92 3:30
وای چه اعصابی از آدم خورد میشه ها ا
مامان
پاسخ
خيلي خيلي ،بيشتر از همه اين كه ميبيني چقدر بچه ات اذيت ميشه ولي مجبوري مقاومت كني ان شالله شما راحت اين مراحلو پشت سر بذارين.