مهيارمهيار، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

مهيار دليل خوشبختي مامان و بابا

بيشتر از هميشه دوستش دارم

1392/11/20 2:24
نویسنده : مامان
639 بازدید
اشتراک گذاری

امشب خيلي بد جور گريه كرد و درخواست شير ازم ميكرد كه واقعا" دلم سوخت.ناراحتخيلي اذيت ميشه ، خيلي فكرم در گيرشه.. احساس مي كنم بيشتر از هميشه دوستش دارم.قلبقلبقلب وقتي ازم شير ميخواست يك لحظه مي خواستم تسليم شم. الان ديگه فقط وقتايي كه ميخواد بخوابه و وقتايي كه بيدار ميشه ميخوره ، امروز 9 ساعت نخورد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه
4 اسفند 92 3:29
چقدر باید ضجر بکشیم و بکشه تا بزرگ بشه
مامان
پاسخ
سعیده، مامان هومان
5 اسفند 92 0:17
مرسی که به ما سر زدید... ما هم به شما سر زدیم خیلی وب خوبی دارید با افتخار لینکتون کردم ...منم کم کم باید هومان جونو از شیر بگیرم خوبه که از تجربه اتون استفاده کنم ...موفق باشید
مامان
پاسخ
سپاس دوست عزيز باعث افتخاره آشنايي با شما